OSAMA


Director: Siddiq Barmak
Unha nena de doce anos e a súa nai perden o seu traballo nun hospital cando o réxime Talibán faise co poder en Afganistán. Imposibilitadas tamén para saír a rúa soas, xa que non hai varóns vivos na súa familia, a nai decide facer pasar á nena por un rapaz: agora chámase Osama, terá que facer fronte a todos os problemas para que ninguén se de conta da súa verdadeira identidade.
Película protagonizada por actores non profesionais e basada na historia dunha nena que se cortou o pelo para parecer un neno e poder ir ao colexio.
Premio da Xuventude no Festival de Cine de Cannes 2003, Espiga de Oro no Festival de Valladolid 2003 e Globo de Oro 2004 á mellor película extranxeira.
Guía didáctica (educar la mirada)

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola! Me llamo Mariola soy una estudiante del IES As Mariñas.
Osama me parece una buena película. Es una película de denuncia social y política en la que se muestran los miedos de un pueblo dominado por los talibanes, personas que crean terror entre la población para mantenerlos sumisos. Se rompe la infancia de los niños debido a que son obligados a aprender el Corán y a ser terroristas, las niñas no pueden estudiar, trabajar, salir sólas de sus casas y su futuro más probable es ser raptadas para venderlas a cualquier hombre.
Afganistán estubo sometido durante muchos años al régimen talibán y en la actualidad la desintegración es todavía parcial.Lo que más me impresiona es que en el siglo XXI las mujeres de allí no tengan derechos ni libertades.
Espero que mi comentario os sea útil y os animeis a verla.